Re: Obudowa minium MIdi Tower jak najcichsza

Autor: topek <topek-spamerzy-to-mendy-je-PiPi-ne_at_post.pl>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 20:42:18 MET

topek pisze:
> Witam,
> Mam zaslilacz be quite, oryginalny wiatrak AMD na procku (x2 3800+)
> Karte pasywnie chlodzona (gf7600GS).
> I komp co chwile wpada mi w wibracje i w ogole jest glosny.
> Wydaje mi sie ze to wiatrak na procku.
>
> Chcialbym maksymalnie wyciszyc kompa. Czy sa jakies obudowy gotowe z
> chlodzeniem ciecza?
> Nie mam nic podkrecone. Po prostu chce cichego kompa. Ma ktos w miare
> tanie i dobre rozwiazanie?
Znalazlem takie cos na procka:
http://sklep.benchmark.pl/pelny_30761.html
Podobno dobrze sie sprawdza ? :)

A sa jakies szyny tlumiace na dyski twarde zeby tak tego terkotania na
obudowe nie przekazywaly?

Wytlumic czyms obudowe?

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<---napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych--->