Re: Obudowa minium MIdi Tower jak najcichsza

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 21:08:42 MET

topek pisze:
> I komp co chwile wpada mi w wibracje i w ogole jest glosny.
> Wydaje mi sie ze to wiatrak na procku.

Zatrzymaj go na chwilkę palcem, to się przekonasz czy to on hałasuje.
Wydaje mi się, że przyczyna leży gdzieś indziej, BOXowe coolery AMD w
połączeniu z CnQ są dość ciche. Obstawiałbym raczej zasilacz. Za
wibracje z kolei prawie na pewno odpowiedzialny jest dysk.

> Chcialbym maksymalnie wyciszyc kompa. Czy sa jakies obudowy gotowe z
> chlodzeniem ciecza?

Są, ale ich koszt kilkukrotnie przewyższa wartość Twojego całego zestawu.

> Nie mam nic podkrecone. Po prostu chce cichego kompa. Ma ktos w miare
> tanie i dobre rozwiazanie?

Jeśli BOXowe chłodzenie jest dla Ciebie zbyt głośne, to Arctic Freezer64
(u mnie pracuje przeważnie na około 600-700 rpm). Do tego cichy zasilacz
(BeQuiet, Tagan, etc) i dysk (Samsung).

--
_PSYLO_     |  http://www.cafepc.pl
GG:5563748  |  http://www.psylo.xin.pl