Re: wypalanie

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 06 Feb 2008 - 13:00:07 MET

> Jaka jest obecnie obowiązująca religia na temat "wypalanie płytek,
> a ich jakość". Parę lat temu było to, że należy wypalać wolno wtedy
> minimalizuje się ryzyko "zgubienia bitów". Potem słyszałem, że należy
> wypalać szybko bo do najszybszej nominalnej prędkości producenci
> optymalizują sprzęt. Co obowiązuje obecnie?

Kup nagrywarke pozwalajaca na kontrole plyty, tj.
przynajmniej taka, ktora zwraca wartosci bledow PIE/PIF.

Wypal ze trzy plyty z danej partii z roznymi predkosciami,
przetestuj za pomoca CD-DVD Speed, lub Plextools (zaleznie
od tego co za nagrywarke kupiles).

Dosc szybko wyrobisz sobie opinie na
temat jak szybko i na czym wypalac. ;)

Pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
Specjalne pozdrowienia dla wszystkich co to wypalaja na
maksa na wszystkim co popadnie i nigdy im nic nie padlo.