Re: wypalanie

Autor: Phyt0n <1phyton1_at_1frazpc.1pl>
Data: Wed 06 Feb 2008 - 16:55:57 MET

Vituniu wrote a message concerning to following matters on 2008-02-06 13:00:

> Kup nagrywarke pozwalajaca na kontrole plyty, tj.
> przynajmniej taka, ktora zwraca wartosci bledow PIE/PIF.
>
> Wypal ze trzy plyty z danej partii z roznymi predkosciami,
> przetestuj za pomoca CD-DVD Speed, lub Plextools (zaleznie
> od tego co za nagrywarke kupiles).
>
> Dosc szybko wyrobisz sobie opinie na
> temat jak szybko i na czym wypalac. ;)
>
> PS:
> Specjalne pozdrowienia dla wszystkich co to wypalaja na
> maksa na wszystkim co popadnie i nigdy im nic nie padlo.

ja pale profilaktycznie z predkosciami 8-16x ... wole poczekac te 10-5 minut niz
potem wkurzac sie, ze nic tego nie czyta ...
faktem jest ze niektore plyty 16x ktore palilem kilka lat temu z predkoscia 16x
(czyli maksymalna dostepna) w dniu dzisiejszym sprawiaja problemy przy odczycie ...

--
Pozdrowienia!
Marcin "Phyt0n" Paczkowski