*Konrad Kosmowski* wrote:
> To wtedy możesz krzyczeć, że to szarlatany. W innej sytuacji to tylko
> jakaś lamerska obsługa, a książkę możesz (bo możesz) zakupić w wielu
> innych miejscach i po prostu ich należy olać. Skoro oni tak traktują
> klienta to klient idzie gdzie indziej i tam płaci.
ok to odpowiedz mi na pytanie takie:
potrzebujesz jakas rzecz dosc szybko, jest droga. skladasz zamowienie w
komputroniku, na stronie pisza do Ciebie jak byk ze *zamowienie*
*przyjete* . czekasz tydzien i nic, piszesz maila i nic. po tygodniu
odpowiedz na maila ze wlasnie sie skonczylo. to jes tw porzadku? czy
moze Ty na wszelki wypadek skaldasz zamowienie w 10 sklepach bo
przeciez zamowienie przez strone nie jest wiazace i zawsze sie mozesz
wycofac?
-- pozdrawiam AndreReceived on Wed Feb 6 08:40:06 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 06 Feb 2008 - 08:51:05 MET