Re: Jak sprawdzić temperature karty Asus Geforce 8800 GT?

Autor: <marekbilski_at_wp.pl>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 07:49:32 MET

On 2 Lut, 23:16, "Piotr \"Charvel\" Majka" <char...@l0c4lh03t.link.pl>
wrote:

> ASUS SmartDoctor

Te wszystkie programy to mierzenia temperatury są OK.
ASUS SmartDoctor też.
Własnie przeczytałem w helpie ASUS SmartDoctor, że aby uruchomił się z
miernikiem temperatury jest potrzebny na karcie graficznej monitor CI.
Mi się uruchamia z włączoną możliwościa zmiany OC, ale bez możliwości
odczytu temperatury i napięć, chyba karta graficzna ASUS 8800GT, nie
ma monitora rejestrującego temperatury i napiecia (w terminologii ASUS
SmartDoctor, monitora CI).

Czy może ktoś ma tę kartę i spotkał się z podobną sytuacją ?

--
Poz,
  KatMPB