Re: gwarancja hp na lcd

Autor: Qlfon <rav_at_life.pl>
Data: Mon 04 Feb 2008 - 00:05:27 MET

Ra pisze:
> Chciałbym kupić lcd hp 2207h, czy jakieś sklepy dają gwarancje na
> pojawienie się bad pixeli ? Bo z analizy forów wynika że jednak się
> pojawiają. Początkowo chciałem lg227wt gdzie jest 30dniowa gwarancja ale
> wygląd hp mi lepiej podchodzi (wiem że dla wielu to nie kryterium), ma
> reg wysokości
Mojemu wlasnie stuknal miesiac kilka dni temu i nic sie nie pojawilo. A
kwestia regulacji wysokosci to baja, no i mozliwosc pochylenia matrycy.
Zastanawialem sie nad tym LG ale jak zobaczylem okragla podstawe to
dalem spokoj. jak to ma sie dac pochylac bez bujania sie na boki?

--
Qlfon, Bournemouth, UK
słucha: