Re: gwarancja hp na lcd

Autor: tg <a_at_a2154.a>
Data: Mon 04 Feb 2008 - 02:11:46 MET

Ra napisal:
> [...]

ja tam mam bad pixele na matrycach laptopach i jak mi sie nie przypomni
zeby na nie popatrzec to ich nie widac ;)

jak sobie kupisz prywatnie i wysylkowo to mozesz odeslac w razie problemow

jakos sie nie spotkalem zeby sie tak same z siebie pojawily, kilkanacie
roznych wyswietlaczy lcd juz przerobilem, ale moze poprostu mialem szczescie...