Re: Przegrzanie procka, czy możliwy taki efekt?

Autor: AmtoPm <amerger_at_gmail.com>
Data: Mon 04 Feb 2008 - 00:09:39 MET

On 3 Lut, 21:58, "nati" <n...@wp.pl> wrote:
> zworek raczej nie musisz zmieniac. procesor p3 ma swoj mnoznik i przy fsb
> 100 bedzie sie trzymal swojej predkosci, np 1000. spadnie, jesli przestawisz
> zworke fsb (o ile jest) na 66 co da jak mniemam liczbe pawie diabelska - 660
> ;)

czyli jak rozebrać Toshiba satellite pro 4360? mam juz nowy procek
tylkomja rozebrać laptopa, trzyma w miejcu gdzie jest PCMCIA, wszystko
na około poodkręcane (też w miejscu bateri) ale trzyma tam gdzie nie
ma żadnych śrubek. może to mocowanie klawiatury?, tylko jak ta
klawiatura jest zamonytowana? bo raczej powinno sie ja xzdemontować
gdy komp juz otwarty wtedy powinno byc i mocowanie klawiatury, ale
ponieważ tutaj cos trzyma to pozostaje klawiatura... (?)

Pzdr,