Re: ile wytrzymują myszy bezprzewodowe na komplecie baterii?

Autor: .B:artek. <maila_at_nie.ma.i.nie.bylo.pl>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 12:26:26 MET

dziobu wyskrobał(a):
> Logitech MX Revolution - trzyma do 1 tyg. Jest w miare nowa więc może
> sie jeszcze rozkręci (rozładowałem ją dopiero 2-3 razy). Niemniej
> jakość i dokładność zupełnie równoważą braki w baterii... Dodatkowo
> nadajnikiem nie jest ładowarka, tylko zupełnie osobna mała kosteczka
> - dzieki temu myszke mozna wziąść z laptopem.
> Troche droga, ale imho warto.

Masz na myśli tą małą wersję laptopową na dwa AAA? Użytkuję dwie takie w
domu, w tym jedną codziennie (druga - co parę dni). Obie kupione w
listopadzie, obie działają na dołączonych bateriach cały czas i według
prognozy z SetPointa pociągną jeszcze do maja/czerwca. Skąd u Ciebie tydzień
wytrzymałości?

--
.B:artek.