Re: Klawiatura przewodowa do 30zl

Autor: M... <kfsfsk_at_ed.pl>
Data: Tue 29 Jan 2008 - 16:31:48 MET

> Jaką polecicie klawiaturę na kablu tak do 30zł? Taką o standardowym
> rozkładzie klawiszy z niskim profilem jak w laptopach ale nie koniecznie
> aby szybko i miękko się pisało. Lekką aby wygodnie się trzymało na
> kolanach bo siedzę w fotelu, klawisze multimedialne bez znaczenia bo i tak
> nigdy nie używam. To by było na tyle :) Zdam się na Was i jaką
> zaproponujecie to kupię na Allegro, dzięki :) Jest ich tyle że nie wiem co
> dobre.

A4Tech KBS-720 z AntiRSI. Kupiłem ich kilka do serwerów. Koszt jakieś 10zł
netto, ale bardzo przyjemnie się na niej pisze. Za tą cene to strzał w 10.
Potem kupiłem też innego A4Techa za podobną cene i tragedia, dlatego pisze o
konkretnym modelu, żeby mi ktoś nie napisał że A4Tech jest Be. Aha, nie jest
bardzo lekka, bo jest podbita blachą. Najlepiej jak byś się do MM przejechał
i sam pomacał jaki skok klawiszy Ci odpowiada, ja na laptopowych nie lubię
pisać, a trochę na laptopie pisałem.

Pozdrawiam