Re: Klawiatura przewodowa do 30zl

Autor: Brodi <madmax81_at_ilovespam.interia.pl>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 03:43:05 MET

M... pisze:

> A4Tech KBS-720 z AntiRSI. Kupiłem ich kilka do serwerów. Koszt jakieś
> 10zł netto, ale bardzo przyjemnie się na niej pisze. Za tą cene to
> strzał w 10. Potem kupiłem też innego A4Techa za podobną cene i
> tragedia, dlatego pisze o konkretnym modelu, żeby mi ktoś nie napisał że
> A4Tech jest Be. Aha, nie jest bardzo lekka, bo jest podbita blachą.
> Najlepiej jak byś się do MM przejechał i sam pomacał jaki skok klawiszy
> Ci odpowiada, ja na laptopowych nie lubię pisać, a trochę na laptopie
> pisałem.
>
> Pozdrawiam

mi ta ciężka blacha przeszkadza, na RSI musiałbym się przyzwyczajać a na
zwykłej pisze bez wzrokowo.
polecam plastikowo niezatapialną KLAWIATURA A4-TECH LCD-720 X-SLIM PS/2
za niecałe 20 zł brutto , wada to czarne klawisze i przez to troche
niewygodnie pisze się w nocy.

ewenualnie chicony albo jakiś logitech oem