Flashowanie BIOS

Autor: Piotr D. <piodanWYTNIJTO_at_onet.pl>
Data: Tue 29 Jan 2008 - 09:00:16 MET

Witam!

Kupiłem płytę Asus M2N-VM DVI z wgranym BIOS-em v.0201
Wgrałem nowy BIOS v.0312 lecz nie doczytałem, że jest to wersja Beta. :-(
W wyniku jakiś błędów nie ma tam kilku funkcji np. ustawiania pamięci.
Chciałem wrócić do poprzedniej wersji lecz programy do flaszowania wyświetlają
informację, że plik ROM nie zgadza się z wersją płyty.

Pytania:
1. Czy jest jakaś możliwość wymuszenia flaszowania mimo tego komunikatu, czy też
pozostaję flaszowanie w punkcie usługowym?

2. Czy miał ktoś do czynienia z Support-em ASUS-a, czy reagują na takie problemy?