przeinstalowanie Windows z zachowaniem Linuxa i grub'a

Autor: R.A.M. <r_ahimsa_m_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 12:32:23 MET

Dzień dobry,
Miałem kiedyś na komputerze Ubuntu Linux i Windows XP (z grub'em). Potem
przeinstalowywałem (na tej samej partycji C:)Windows i straciłem dostęp do
Linuxa bo grub przestał mi się zgłaszać (od razu bootowanie Windows). Teraz
znowu mam Linuxa (Fedora 7) i Windows XP i znowu potrzebuję przeinstalować
na C: Windows XP. Chciałbym być jednak mądrzejszy i nie stracić dostępu do
Fedory z drugiej partycji. Jak więc przeinstalować Windows XP żeby menu
grub'a nie zniknęło? Możecie mi pomóc? Byłby wdzięczny.
Pozdrawiam,
/RAM/