Re: Kopie archiwalne - trwalosc

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Mon 28 Jan 2008 - 15:29:07 MET

Dnia Mon, 28 Jan 2008 13:59:26 +0100, JMM napisał(a):

> Musiałyby jednak zrównać się cenowo z płytami, by było to
> porównywalne. Poza tym, to że producent będzie oceniać trwałość flasha
> nawet na 1000x większą niż dvd-ram to i tak nie masz żadnej gwarancji,

Otoz to, tak naprawde nie wiem nawet "mniej wiecej" jaki obie technologie
przewiduja MTBF :-)
Dlatego pytam tutaj, moze ktos spotkal sie z takimi informacjami. Gdzies
wyczytalem, ze DVD-RAM = 30 lat, a pamiec flash = 100 lat, ale byly to malo
wiarygodne zrodla.
Moze to ktos potwierdzic na podstawie wiedzy z zakresu tych technologii?

pozdrawiam
Norbert