Re: [pyt] Zainstalowany Vista Business, a Windows XP

Autor: JMM <j_m_majer_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 20:45:16 MET

Dnia Sun, 27 Jan 2008 19:52:38 +0100, Daro <daro987@NOSPAMo2.pl> w
wiadomości <fnijvu$re$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

>I jeszcze jedno pytanie: producent nie dostarcza z urzadzeniem plyt z
>oprogramowaniem, co mnie poczatkowo zaskoczylo. W zamian za to wydziela
>i ukrywa partycje. Chcialbym wiedziec, czy tym sposobem jest mozliwe
>przywrocenie komputera do stanu w jakim byl w trakcie pierwszego
>uruchamiania? Czyli Windows + oprogramowanie dostarczone przez
>producenta. Sprzet to IBM lenobo R61e

Mam innego Lenovo i z XP, ale rozwiązanie z wersją instalacyjną jest
identyczne jak u Ciebie - wersja instalacyjna jest ukryta na
dodatkowej partycji. Tak, użycie tego przywraca komputer do stanu
fabrycznego, co wiąże się z utratą wszystkich danych na twardym dysku
laptopa - nie pomoga inne partycjonowanie - wszystkie partycje są
usuwane i system instalowany od nowa. Zaletą rozwiązania jest gotowy
do pracy system (niestety z poinstalowanymi 'wodotryskami' od Lenovo)
nie wymagający aktywacji. Przerabiane w praktyce.

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>