[pyt] Zainstalowany Vista Business, a Windows XP

Autor: Daro <daro987_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 19:52:38 MET

Witam,

Kupilem niedawno notebooka z zaintsalowanym Windows Vista Business OEM.
Gdzies tam obilo mi sie o uszy, ze majac certyfikat tego systemu, moge
legalnie uzywac stareszego Windows XP. Ile w tym prawdy? Laptop ma 1 GB
pamieci, co jest chyba minimum dla obfitujacej w wodotryski Visty. DO
tego mnostwo preinstalowanego przez producenta (IBM lenovo)
oprogramowania. Rozszerzebnie pamieci poki co nie wchodzi w gre, bo mam
2 sloty i oba obsadzone (2x512), tak zeby hulalo to w dualu. Musialbym
wiec sprzedac moduly, pozniej dokupic, a to koszty. Poza tym
przyzwyczailem sie do XP i jakos nie moge sie w Viscie odnalezc :)
I jeszcze jedno pytanie: producent nie dostarcza z urzadzeniem plyt z
oprogramowaniem, co mnie poczatkowo zaskoczylo. W zamian za to wydziela
i ukrywa partycje. Chcialbym wiedziec, czy tym sposobem jest mozliwe
przywrocenie komputera do stanu w jakim byl w trakcie pierwszego
uruchamiania? Czyli Windows + oprogramowanie dostarczone przez
producenta. Sprzet to IBM lenobo R61e

Dziekuje za pomoc i pozdrawiam,

--
Daro