MX Revolution - uzywa ktos?

Autor: kuba <yaqoob_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 12:13:50 MET

Hej,

Zachorowalem na myszke Logitecha MX Revolution, strasznie podoba mi sie jej
design i niektore patenty. Kupilbym bez wahania, gdyby nie byla bezprzewodowa
:/. Mam uraz do bezprzewodowych myszek i naczytalem sie ze Revo tez nie jest bez
wad - gubi zasieg, moze lagowac w grach etc..

Nie jestem zawodowym graczem w CS, ale lubie sobie pograc w WoW. Czy Revolution
daje rade w codziennym uzytkowaniu (net, Word, Excel ale i okazjonalna gra), czy
tez lepiej kupic np. Razer Death Adder?

Nie pisze na gry.komputerowe.sprzet, bo nie jestem pro graczem, dotychczas
uzywam zwyklej optycznej myszki 800dpi. W fpsy praktycznie nie gram. Zalezy mi
natomiast na komforcie i ergonomii.

Czy jacys uzytkownicy (takze ci niedoszli ;)) Revo moga sie wypowiedziec na jej
temat?

Pozdrawiam,
Kuba