Re: MX Revolution - uzywa ktos?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 16:57:19 MET

Dnia 27 Jan 2008 12:13:50 +0100, kuba napisał(a):
> Zachorowalem na myszke Logitecha MX Revolution, strasznie podoba mi sie jej
> design i niektore patenty. Kupilbym bez wahania, gdyby nie byla bezprzewodowa
>:/. Mam uraz do bezprzewodowych myszek i naczytalem sie ze Revo tez nie jest bez
> wad - gubi zasieg, moze lagowac w grach etc..

Grać nie gram, ale używam - i bardzo sobie chwalę. Co prawda pod linuxem
jest dosyć ciężka w skonfigurowaniu (mam starsze Xy - 6.9, a nie 7.0 i mogę
tylko pomarzyć o więcej niż 3 klawiszach), ale nawet jeśli się nie korzysta
z wszystkich możliwych klawiszy to jest bardzo wygodna w użytkowaniu. Pod
windows jest "full wypas" - nawet można kontrolować programowo to, czy
wciśnięcie kółka przełącza tryb na swobodny czy też jest po prostu kolejnym
klawiszem :)

> Czy jacys uzytkownicy (takze ci niedoszli ;)) Revo moga sie wypowiedziec na jej
> temat?

Ja bym polecił :)

Pozdrawiam,

--