Re: MX Revolution - uzywa ktos?

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 12:53:19 MET

Dnia 1/27/2008 12:13 PM, Użytkownik kuba napisał:
> Hej,
>
> Zachorowalem na myszke Logitecha MX Revolution, strasznie podoba mi sie jej
> design i niektore patenty. Kupilbym bez wahania, gdyby nie byla bezprzewodowa
> :/. Mam uraz do bezprzewodowych myszek i naczytalem sie ze Revo tez nie jest bez
> wad - gubi zasieg, moze lagowac w grach etc..
>
> Nie jestem zawodowym graczem w CS, ale lubie sobie pograc w WoW. Czy Revolution
> daje rade w codziennym uzytkowaniu (net, Word, Excel ale i okazjonalna gra), czy
> tez lepiej kupic np. Razer Death Adder?

> [...]

Mam. Nie gubi zasięgu. Nie laguje. Pozycji też nie gubi i jest bardzo
dokładna. Na początku sie martwiłem bo bateria wytrzymywała dzień, ale
po kilku cyklach ładowania trzyma ~tydzień.

Gram dużo w UT ;)

Przestadłem się z MX1000 - również warta polecenia, ale ta ma więcej
klawiszy ;)

Aha - boczne kółko to nie kółko - to 3 przyciski.

--
Pozdrawiam
Paweł Konarski