Re: Czy sprzet robiony pod Viste ??

Autor: Tomasz <tomasz_tomasz1_at_wp.pl>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 11:41:20 MET

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał

Napęd CD/DVD na SATA? Jaką dystrybucję usiłujesz posadzić?

Linux SUSE 10.1

Bo ten komunikat o braku miejsca na dysku sugerowałby standardowy problem z
XP kontra dysk SATA..

Wlasnie mam tu dyski HDD S-ATA II 160.0 GB SEAGATE
ST3160815AS. Na czym polega ten standardowy problem?

> IMHO jest to problem pt. zbyt nowy sprzęt dla starszego systemu. Myślę, że
> powinieneś napisać na grupę dot. tej dystrybucji Linucha, którego chcesz
> posadzić, z podaniem dokładnej konfiguracji sprzętu.

Nie sadze gdyz Linux SUSE 10.1 jest chyba najnowsza wersja i kupiony byl
kika miesiecy temu jako dystrybucja Novela a konfiguracja komputera, ponizej
chyba nie jest az tak rewelacyjnie nowa.

PROCESOR INTEL Core 2 Duo E4600 2.40 GHz LGA775 800MHz
PLYTA Socket 775 MSI G33M-FI
DIMM PC-667 DDR2 1024MB Kingston KVR667D2N5K2/1G CL5 ** 2 x 512MB
Dual Channel **
OBUDOWA QmpelT SI 400W Srebrno - Czarna
HDD S-ATA II 160.0 GB SEAGATE ST3160815AS
DVD R/RW Lite-On DH-20A4P Black OEM

--
Tomasz