Re: Czy sprzet robiony pod Viste ??

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 14:39:52 MET

Tomasz napisał(a):
> Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał
>
> Napęd CD/DVD na SATA? Jaką dystrybucję usiłujesz posadzić?
>
> Linux SUSE 10.1

no to masz prehistoryczną wersje :)

> Bo ten komunikat o braku miejsca na dysku sugerowałby standardowy problem z
> XP kontra dysk SATA..
suse 10.2 (wczoraj instalowałem) i suse 10.3 radzą sobie na starcie z
Sata. Natomiast zdarza się w niektórych przypadkach problem z
pomieszamiem napędów CD sata/eide.

Weż pod uwage ze sam dysk tu ma niewiele do powiedzenia, to kontroler
decyduje o tym czy dysk jest widoczny czy nie..

mozesz użyc suse 10.3, - moze lepiej 10.2 - bardziej sprawdzony system,
albo sciagnac mały obraz instalatora do instalacji całości przez internet...

ToMasz