Re: Boot XPka z FireWire lub z kontrolera eSATA na PCMCIA? Help...?!

Autor: przeKOT <przekot_at_op.pl>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 11:43:41 MET

"DooMiniK" napisał :

> Zobacz w setup biosu, ja w swoim pavilon (HP) mogę botować z Pendrive,
> dysku twardego na USB, etc.
> Testowałem na dysku USB (2.5) 5400obrotów (dość wolny, stary dysk 20GB)
> i Windows XP działa bardzo dobrze.

niestety nie moge bootować z pamięci typu flash,
oraz :
mimo iż mam opcję a biosie : USB HDD (ale z minusikiem)
czyli widnieje to jako :
- USB HDD
i podpięty dysk na usb - i mimo to w boot menu nie pojawia się to
urządzenie.

Tak więc stoję przed opcja kupna kontrolera eSATA na PCIMCIA,
jednak nie chcialbym kupic go na darmo ;/

Dlatego pytalem czy ktos ma doswiadczenie z nim na takim lapcie...

pozdro
przeKOT