Problem ze złożeniem kompa pod grę MSTS

Autor: Piotrek <nicdWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 11:36:20 MET

Chcę złożyć nowego kompa domowego czyli uniwersalnego, ale też takiego, którego
zasoby wykorzysta maksymalnie gra Microsoft Train Simulator. Komponenty mniej
więcej już wiem jakie ale waham się co do procka, płyty głównej i karty grafiki.
Ramu chyba 2 GB starczy, zastanawiam się nad płytą Gigabyte GA-M52S-S3P i
prockiem Athlon 64x2 5200+ 65w 2700 MHz. Co radzicie? Może inna konfiguracja? I
jaką kartę grafiki kupić skoro gra nie wykorzystuje możliwości współczesnych kart?
Pomóżcie proszę.