Re: Boot XPka z FireWire lub z kontrolera eSATA na PCMCIA? Help...?!

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 24 Jan 2008 - 15:46:15 MET

przeKOT wrote:
> Witajcie!
>
> Pytanie jak w temacie.
> Chce bootować laptopa ( Lenovo R60 ) z urządzenia zewnętrznego,
> mam w laptopie złącze FW oraz mogę kupic kartę na PCMCIA która ma
> złącze eSATA.
> Czy mieliście jakieś doświadczenia czy to pojdzie bezboleśnie ?
> Chcę uzywac kompa w domu na swoim systemie, a pracy na tym "roboczym",
> wydaje mi sie ze to dosc dobre rozwiązanie - ale czy da się to zrobic ?

Zobacz w setup biosu, ja w swoim pavilon (HP) mogę botować z Pendrive,
dysku twardego na USB, etc.
Testowałem na dysku USB (2.5) 5400obrotów (dość wolny, stary dysk 20GB)
i Windows XP działa bardzo dobrze.

Inna sprawa - możesz też kupić większy pendrive (ostatnio mnie
zaskoczyły ceny 2GB, 4GB, 8GB) i np. swapa trzymać na dysku służbowym.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,