Re: Komputer jako dysk USB

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 02:31:29 MET

Osadnik <osadnik.www@wp.pl> wrote:

> Spora prędkość, ja wyciągałem około 35MB/s Ale to raczej już totalne
> max dla dysków.

            To jakies stare dyski byly (czy tez zle kobiety - jakos tak szlo ;)
Wspolczesne przeciez wyciagaja 60-70 MB/s na poczatku talerza.
No ale w porownaniu z 6-7 MB/s to i tak bardzo dobrze, porownywalnie do
dyskow na USB 2.0, a przerabiac calej inrastruktury w domu z fast na
gigabit ethernet to za duzo grzebania i zmian sprzetu.
Czyli rozumiem, ze spokonie mozna udostepniac dyski w sprzecie spietym
przez firewire, wlaczyc netbios over TPC/IP na danym polaczeniu i dziala
nawet jesli w desktopie firewire jest na Audigy, tak? W takim razie jutro
pewnie kupie ze 2m OgnistyDrucik :)

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl