Re: Komputer jako dysk USB

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 02:40:15 MET

maX <aver@_out_of_spam_interia.pl> wrote:

> Hmm, to już chyba lepiej zsieciować 2-3 karty sieciowe (z mozliwością
> agregacji, albo i niekoniecznie)

            Powiedz mi z laski swojej gdzie je upchnac? Wspolczesne plyty maja
zazwyczaj max 3 PCI 2.3 - z zalem musialem wyjac zaufanego IntelaPRO100
i bazuje na wbudowanej w plyte sieciowce ULi do ethernetu. Wystarczy:
1. Audigy (niech nikt mi nie mowi ze integry maja taka sama jakosc i do
   tego obsluguja sprzetowo OpenAL + EAX do 4.0, albo i 5.0 w XFi.
2. Tuner DVB (walka o pilota ma sie dobrze ;>
3. Wifi na Atherosie ...i koniec piesni.

Nie wiem po jakiego grzyba producenci tak sie pala do PCI-E x1-x4, a
wlasciwie wiem (sprzedac drugi raz caly ten szajs na PCI 2.3 to swietny
interes) tylko dlaczego my sie na to godzimy. Nie zauwazylem, poza
nielicznymi wyjatkami, by ludzie marudzili w sklepach na mala liczbe zlacz
PCI 2.3

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl