Re: Jednostka do gier ~5000zł ?

Autor: Przemek M <a_at_a.a>
Data: Thu 24 Jan 2008 - 15:46:19 MET

Użytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisał w wiadomości
news:fna6tc$2bf$1@news.onet.pl...

> XBox 360 lub PS3
>
> zostaje prawie 4k na gry
>
> pozdrawiam
> Norbert

Fakt konsola zamknela by temat - ale jednak PC't jest bardziej uniwersalna
maszyna i na jej specyfikacji by mi zalezalo. Mam cala reszte - fajny
monitor, ciekawy zestaw glonikow, dobra drukarke ze skanerem, niebagatelna
klawiature i mysz z serii dla graczy - dlatego pisze o skrzynce do tego i
pomijam konsole.
Ale dziekuje za odp