bateria laptopa do lodowki

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Thu 24 Jan 2008 - 12:07:52 MET

Witam,

Jak spakowac baterie laptopowa Li-ion na okres przechowywania do lodowki,
tak by wilgoc jej nie uszkodzila? Udalo mi sie dostac kilka arkuszy pianki
stosowanej przy pakowaniu ukladow scalonych wraz z odpowiednimi
dehydratorami (ang. desiccant - nie wiem jak po polsku sie na to mowi) -
czyli woreczek z chemią w środku, absorbujaca wilgoć. Tu mam pytanie czy ów
dehydrator polozyc na baterii i ją dopiero owinąć pianką, czy moze owinąć
baterie pianką a dehydrator przylepic na zewnetrznej stronie ? Czy moze
wogole przesadzam z ostroznościa co do wilgoci i wrzucic baterie bez zadnego
babrania sie ?

--
rb