Tani laptop - nowy szmelc czy refurbished

Autor: Giecze <czechowski_at_post.#skasujto#.pl>
Data: Thu 24 Jan 2008 - 12:04:59 MET

Witam,

Potrzebuję "cyfrowej maszyny do pisania", edycja tekstów, pisanie
stonek www, surfowanie po internecie, proste zadania. Raczej ekran
~15" (jestem przyzwyczajony do dużych monitorów, to dla mnie duża
wygoda), będzie noszony myślę statystycznie 2x tydzień przez 0,5h,
więc nie musi być super-lekki. Musi mieć system (XP, albo ja go
dokupię).

Czy mądrzej kupić np. w UK jakiegoś Thinkpada refurbished (mam
wrażanie, że to solidni sprzeawcy, mogę łatwo kupić w Anglii):
http://cgi.ebay.co.uk/_W0QQitemZ230216034546
http://cgi.ebay.co.uk/_W0QQitemZ180209748327
czy jednak coś nowego najtańszego w PL z niby-gwarancją i fakturą VAT
(mam działalność gosp., więc ze 20% realnie taniej mnie kosztuje niż
ten w UK)?

Z jakiego rzędu kosztami należy się liczyć, przy naprawach typowych
usterek takich Thinkpadów T4x, niektóre mają niby-gwarancję IBM, czy
to działa, i czy działa worldwide lub w ramach EU?

Pozdrawiam

Grzegorz