Re: pdf reader -> pda

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Wed 23 Jan 2008 - 23:33:45 MET

Dnia 2008-01-23 23:18, Użytkownik Karol69@op.pl napisał:

> O rewelka jak dla mnie :)
> Ma to co chcę. Tylko na allegro brak nówek :(
> Ma ktoś namiary na nóweczkę?
> Bawiłeś się tym? Jakieś wrażenia?

Nie produkuje się tego od kilku lat. Na allegro trafiają się
leżaki magazynowe jak ten:
http://www.allegro.pl/item297918700_nowy_siemens_t_sinus_pad.html

Miałem w łapkach przez chwilę i nie mogę się zdecydować.
Mam wrażenie że lepiej zapłacić tysiąc i dobrać jakiegoś
tableta. Będzie miał HD i większy wybór oprogramowania.

Pozdrawiam