Re: pdf reader -> pda

Autor: Shrink <shrinkwarp_at_vp.pl>
Data: Thu 24 Jan 2008 - 01:12:19 MET

Karol69@op.pl wrote:

> Jakiś konkretny model ze starszych polecisz?
> A może jest już na rynku jakaś niedroga elektroniczna książka?
> Powiedzmy 6-7 cali czytelny wyświetlacz długi czas pracy na baterii.

Jest Sony PRS-500, jeśli masz kogoś w USA. Refurby już od okrągłych 200$
http://tinyurl.com/2qrf67 , czyli raczej tanio przy obecnym kursie. Z
tym że polecałbym dozbierać lub poczekać aż stanieje jego następca
PRS-505. Ma lepszy ekran, bezproblemowe ładowanie z USB i pracuje w
trybie Mass Storage Device.

> Ale obawiam się, że nawet jeśli takie coś jest to kosztuje majątek
> obecnie, jako nowość :(

Za nowości zawsze się płaci extra ;-) Ale ze staroci też czasem coś sie
znajdzie jeśli jesteś skłonny pójść na kompromis. Choćby niektóre stare
Palm'y "by Sony". Mogę polecić model SJ20, ~3 cali w wysokiej
rozdzielczości, podświetlenie LED (starocie miewały też niestety CCFL),
kontrastowy monochrom (16 odcieni szarości) czytelny niezależnie od pory
dnia i.. 8 h pracy na jednym ładowaniu. Naprawdę da się na tym poczytać,
a kosztuje pewnie obecnie kompletne grosze.

Aha - nie wiem jak z innymi systemami mobilnymi, ale jeśli chodzi o
PalmOS to unikaj tej zarazy Acrobat Reader'a jak ognia. W zasadzie każdy
inny czytnik ebook'ów (darmowy czy płatny) będzie lepszy..