Re: pdf reader -> pda

Autor: <Karol69_at_op.pl>
Data: Wed 23 Jan 2008 - 23:18:03 MET

RadoslawF pisze:
> Dnia 2008-01-23 21:20, Użytkownik Karol69@op.pl napisał:

> Kolega niezdecydowany widzę.
> Jak ma wejść do kieszeni i koniecznie tani to Sony SJ20
> z PalmOSem. Ekran monochromatyczny 320x320. Używam tego kilka
> lat i praktycznie nie ma innej alternatywy.
> Wady: mały i monochromatyczny ekran, nie nadaje się do PDFów
> czy oglądania zdjęć. Na allegro bywają za około 200zł.

Właśnie nie szukam PDA a PDF readera, po prostu książka elektroniczna mi
potrzebna :) Na lapku czy stacjonarnym niewygodnie się czyta :(

> Jeśli muszą być PDFy oraz przeglądanie zdjęć czy komiksy to
> chyba SimPad. Kolorowy ekran 8 cali 800x600.
> Niestety do kieszeni nie wejdzie, trzeba nosić w torbie.
> Są jeszcze na allegro nieużywane zapasy magazynowe po 400zł.

O rewelka jak dla mnie :)
Ma to co chcę. Tylko na allegro brak nówek :(
Ma ktoś namiary na nóweczkę?
Bawiłeś się tym? Jakieś wrażenia?

> Konkurencję dla SimPada mogą robić laptopy-tablety.
> za niewiele ponad 1k zł można znaleźć coś z 10 calowym ekranem
> 1024x768. Będzie większe i cięższe ale bardziej uniwersalne.

Laptopy na razie mnie nie przekonują. Więc i tablet odpada.

--
Pozdrawiam
Karol