Re: Którą kartę grafiki wybrać?

Autor: Prezes <lukaszsedek_at_gmail.com>
Data: Wed 23 Jan 2008 - 09:37:30 MET

On 23 Sty, 00:45, "M..." <kfs...@ed.pl> wrote:

> Nie bierz na zbyt poważnie to co napisał powyżej.Do niezbyt wymagających
> gier nie musisz mieć najszybszy procek. Do 7300 taki wystarczy. W 3DMarku i
> tak będziesz miał podobne wyniki do tych z mocniejszym prockiem. Teraz
> większość pracy robi grafika, no chyba że grasz w skomplikowane gry
> strategiczne, gdzie bardzo dużo jest jednostek, tak jak w Medivalu. Pamięci
> masz ok. Jasne że czym więcej tym lepiej, tylko po co dokładać kolejny GB do
> starego sprzętu? Ja mam jakieś 750MB i nie jest źle. Też planowałem kupić
> [...]

Ja pisze tak, bo wiem jakie ludzie popełniają błędy przy modernizacji
komputerów. Koszt GeForce'a 7300-7600 z DDR2 to koszt 200 zł.
Natomiast koszt płyty głównej, pamięci, procesora to koszt 500 zł. Na
takiej nowej płycie masz grafikę zintegrowaną 6200 i wolny slot PCI-E.
Wyżej wymienione gry na pewno by działały.