Re: Którą kartę grafiki wybrać?

Autor: M... <kfsfsk_at_ed.pl>
Data: Wed 23 Jan 2008 - 14:27:52 MET

>Ja pisze tak, bo wiem jakie ludzie popełniają błędy przy modernizacji
>komputerów. Koszt GeForce'a 7300-7600 z DDR2 to koszt 200 zł.
>Natomiast koszt płyty głównej, pamięci, procesora to koszt 500 zł. Na
>takiej nowej płycie masz grafikę zintegrowaną 6200 i wolny slot PCI-E.
>Wyżej wymienione gry na pewno by działały.

Chyba coś za tanio masz te częśći, albo ostatnio jakaś rewolucja była. U
mnie w hurtowni gdzie sprzęt kupuje, sensowny procek 5200 x2 jest za 330zł,
do tego płyta w miarę sensowna to jakieś 175zł i oczywiście pamięć 2GB.
Najtańsze elixiry to 120-130zł. Wychodzi konfiguracja bardzo podobna za
625zł do tej co miał, tylko trochę więcej pamięci i mocniejszy procek. Do
obróbki grafiki to było by niezłym posunięciem, ale jeśli to jest sprzęt
biurowy i czasami w coś się zagra, to szkoda pieniędzy, bo gry i tak nie
przyspieszą za wiele, a do internetu potwora nie musisz mieć.
Dochodzi jeszcze inna kwestia. Co zrobi z płytą i resztą części? Wydaje mi
się, że kompletny zestaw "do internetu i filmów" z współczesną kartą (7300)
byłoby łatwiej sprzedać.
Co do Radka 2600Pro też o nim myślałem. Da się go kupić za około 300zł, ale
są chyba nadal problemy ze sterownikami, a kupić karte i wkurzać się, że
obraz nie jest tak wyświetlany jak powinien to nie wiem, czy to dobry
pomysł. Może poprawią to w końcu i będzie ok.

Pozdrawiam