Re: Cool and Quite

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 23:45:20 MET

Osoba Michal Bien napisała na pl.comp.pecet:

> Niekoniecznie. powernowd itp. dzialaja z automatu i user nowych,
> kolorowych distro czasto nawet o tym nie wie. Ma to i swoje minusy -
> czasami trudno go wylaczyc na etapie instalacji przy tych nowych
> instalatorach - to byl powod zwisow mojej starej plyty Epoxa na MVP3
> z K6-2+

I dlatego nie należy ich używać (w znaczeniu kolorowych dystrybucji).
Dziś dowiedziałem się na pl.comp.os.linux o błędzie w Ubuntu
polegającym na ciągłym parkowaniu głowic
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/acpi-support/+bug/59695
Aż strach potem takie coś zainstalować, jeszcze komuś kto nie ma pojęcia
o komputerach. I zachwalić jaki to dobry system.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur