Re: Cool and Quite

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 18:36:13 MET

Fenio <Fenio@nie.ma.maila> wrote:

> Po pierwsze to C&Q nie steruje wentylatorami.

            Fakt.

> A po drugie jeśli C&Q ma działać to musisz ręcznie przestawić schemat
> zasilania na "przenośny/laptop" lub inny maksymalnie obniżający pobór
> energii.

            Niekoniecznie. powernowd itp. dzialaja z automatu i user nowych,
kolorowych distro czasto nawet o tym nie wie. Ma to i swoje minusy -
czasami trudno go wylaczyc na etapie instalacji przy tych nowych
instalatorach - to byl powod zwisow mojej starej plyty Epoxa na MVP3
z K6-2+ (teoretycznie nie powinno go tam byc, plyta miala dosc prosty
regulator napiecia ktory po prostu nie radzil sobie ze znacznymi i
dynamicznymi zmianami pradu. Nowe plyty pod C&Q mialy juz regulatory
odpowiednio projektowane, ale to nastapilo dopiero gdzies 4-5 lat po
okresie tamtego Epoxa 58MVPC-3C M jeszcze w BabyAT.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl