Re: Czy warto ATI Radeon GECUBE 9550 XT majac Radeon 9100...?

Autor: Fenio <Fenio_at_nie.ma.maila>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 21:44:03 MET

Alan wrote:
> Czy 9550 XT czy wspomniany przez Ciebie 9800 wymaga dodatkowego
> zasilania? Pytam bo nie mam juz wiecej (tylko 4) tych 12V wtykow
> (typowe dla dyskow ATA) 0 wiem ze sa rozgalezniki ale z doswiadczenia
> wiem ze czesto te polaczenia sie dobrze nie stykaja i pojawiaja sie
> problemy.

Wymaga dodatkowego zasilania jednak to nie problem. Rozgałęźnik z reguły
działa prawidłowo.

> Jesli mozna miec jakies kryteria to milo by bylo miec pasywne
> chlodzenie bo mam nie mile doswiadczenia chocby z malutkim
> wiatraczkiem w tym radku 9100...

Do 150zł ciężko będzie kupić coś pasywnego o wydajności conajmniej na
poziomie R9800. Wolniejszych kart raczej nie opłaca się kupować jeśli
obecnie masz R9100.

> Nie koniecznie musi byc to karta ATI, moga to tez byc karty marki
> Nvidia. Ktos polecal GF6600 ale chyba do 150 znajde jeszcze wyzsze
> modele. Problem w tym ze dla takiego laika jak ja malo to wszystko mi
> mowi :)

Kupisz GF6600 do 150zł ale nie z chłodzeniem pasywnym. Jednak wydajniejszy
będzie R9800 Pro. Polecam przeczytać
http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/9800Pro_vs_6600AGP/strona-1.html

--
Pozdrawiam