Re: wyjscie video

Autor: Prezes <lukaszsedek_at_gmail.com>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 22:07:41 MET

On 22 Sty, 16:29, "Dysiek" <nie...@com.pl> wrote:
> Witam
>
> Mam laptopa HP 6715b i chcialbym go podlaczyc do TV. Niestety jak na razie
> mi sie to nie udalo... Mam wyjscie 7 pinowe i zrobiona przejsciowke na
> czincze (wersja A i B). Obrazu jak nie bylo, tak nie ma. Jakies propozycje?
>
> Pozdrawiam
> Dysiek

Po pierwsze to jaki system operacyjny, a po drugie jakie sterowniki.
Aby na ekranie Tv podłączonego przez S-Video z komputerem był
poprawnie wyświetlany obraz potrzebujesz sterowników karty graficznej
(z pewnością masz je zainstalowane). Jeżeli używasz Windowsów to w
ustawieniach obrazu musisz uruchomić wysyłanie sygnału przez ten port.
To niby banalne, ale wiele osób o tym zapomina.

Po drugie nie każda przejściówka gwarantuje właściwe przesyłanie
obrazu.