Re: Czy warto ATI Radeon GECUBE 9550 XT majac Radeon 9100...?

Autor: Alan <soap_at_go2.pl>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 20:38:08 MET

On 22 Sty, 20:15, "Fenio" <Fe...@nie.ma.maila> wrote:

> Za 85zł możesz na allegro kupić R9800 Pro. Pełną wersje, 8 potoków TMU i
> 256bitową magistralą z 128MB pamięci. Rozwiązanie w przybliżeniu dwukrotnie
> wydajniejsze od "kastrata" 9550 XT a różnica w cenie znikoma. 9800 Pro
> pobiera szczytowi tylko 7W więcej od twojego obecnego R9100 więc powinno to
> działać na tym zasilaczu.

Czy 9550 XT czy wspomniany przez Ciebie 9800 wymaga dodatkowego
zasilania? Pytam bo nie mam juz wiecej (tylko 4) tych 12V wtykow
(typowe dla dyskow ATA) 0 wiem ze sa rozgalezniki ale z doswiadczenia
wiem ze czesto te polaczenia sie dobrze nie stykaja i pojawiaja sie
problemy.

Jesli mozna miec jakies kryteria to milo by bylo miec pasywne
chlodzenie bo mam nie mile doswiadczenia chocby z malutkim
wiatraczkiem w tym radku 9100...
Nie koniecznie musi byc to karta ATI, moga to tez byc karty marki
Nvidia. Ktos polecal GF6600 ale chyba do 150 znajde jeszcze wyzsze
modele. Problem w tym ze dla takiego laika jak ja malo to wszystko mi
mowi :)