Re: Dodanie pamięci do notebooka na gwarancji ?

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 16:21:35 MET

Zz wrote:

> hehe.. no to wyszlo na to ze ja sie mylilem, no ale rozbieralem
> kilka roznych laptopow (a mialem w rekach chyba kilkadziesiat)
> i nigdy sie z takim czyms nie spotkalem - czy to nie jakas nowosc?
[...]

Ja nie mam dużego doświadczenia w rozbieraniu laptopów, ale
sam kiedyś szukałem opisu do montażu pamięci i była wesoła
zabawka ze ściąganiem klawiatury; w obecnym laptopie to rzeczywiście
kwestia odręcenia dwóch śrubek i ściągnięcia klapki (nawet mądrze
HP dał zwykłe śrubki a nie jakieś torx, czy inne wynalazki wymagające
specjalizowanego narzędzia...).

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,