Re: Dodanie pamiêci do notebooka na gwarancji ?

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 19:22:39 MET

> [...]
>
> Ja nie mam du¿ego do¶wiadczenia w rozbieraniu laptopów, ale
> sam kiedy¶ szuka³em opisu do monta¿u pamiêci i by³a weso³a
> zabawka ze ¶ci±ganiem klawiatury; w obecnym laptopie to rzeczywi¶cie
> kwestia odrêcenia dwóch ¶rubek i ¶ci±gniêcia klapki (nawet m±drze
> HP da³ zwyk³e ¶rubki a nie jakie¶ torx, czy inne wynalazki wymagaj±ce
> specjalizowanego narzêdzia...).

z tego co sie bawilem pavilionami HP to klawiaturke odpina sie
za pomoca paru zatrzaskow - mozna to zrobic nawet bez narzedzi
za pomaca nozy kuchennych np. chociaz jak poszukac to zawsze
sie znajdzie jakas ciekawostka - pamietam jak znajomy zaskakiwal
starych wyjadaczy w warsztatach samochodowych swoim Citroenem
bez hamulcow (jakis model z lat 80 - mial tarcze hamulcowe zabudowane
przy skrzyni biegow a nie jak 99% samochodow w kolach)

Zz