Re: Dodanie pamięci do notebooka na gwarancji ?

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 15:08:35 MET

> Mam jednak także innego laptopa, w którym pod klapką jest tylko jedno
> miejsce na kostkę pamięci. Szczęśliwie się złożyło, że
> producent/dystrybutor pozostawił ją wolną dla łatwej rozbudowy. Złącze
> drugiej kostki pamięci jest schowane wewnątrz komputera i aby się do
> niego dostać, trzeba zdjąć obudowę. Komputer jest popularnej marki.

hehe.. no to wyszlo na to ze ja sie mylilem, no ale rozbieralem
kilka roznych laptopow (a mialem w rekach chyba kilkadziesiat)
i nigdy sie z takim czyms nie spotkalem - czy to nie jakas nowosc?

chociaz z 2 strony nie bardzo rozumiem czemu zamiast klapki
2x2 cale robic 2x1 cal - co za roznica? czy te ukryte kosci sa
w imnnej czesci plyty czy zaraz obok tych dostepnych ?

Zz