Re: Dodanie pamięci do notebooka na gwarancji ?

Autor: Poldekk <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 14:44:48 MET

Zz wrote:

> wydaje mi sie ze bredzisz...

Zupełnie niepotrzebnie posługujesz się słownictwem, które ktoś mógłby
uznać za niesympatycznie. Publicznie wystawiasz w ten sposób
nienajlepsze świadectwo o sobie.

> sam mialem 2 fabryczne kosci - wymiana wymagala jedynie
> dodatkowego WYJECIA obu z nich - ale i tak nawet majac
> jedno gniazdo wolne na probe wyjal bym zainstalowana kosc
> zeby sobie sprawdzic w praktyce jak jest zainstalowana

W Twoim komputerze akurat tak było.
Tak samo jest też w jednym z moich laptopów, więc wiem, co masz na
myśli.
Mam jednak także innego laptopa, w którym pod klapką jest tylko jedno
miejsce na kostkę pamięci. Szczęśliwie się złożyło, że
producent/dystrybutor pozostawił ją wolną dla łatwej rozbudowy. Złącze
drugiej kostki pamięci jest schowane wewnątrz komputera i aby się do
niego dostać, trzeba zdjąć obudowę. Komputer jest popularnej marki.