Re: Cool and Quite

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 10:30:48 MET

Andrzej S. wrote:

> Q&Q jest niebezpieczne.
>
> Komputer dziewiczy, Asrock k8Upgrade-nf3, świeży system, jeszcze
> nie ma oryginalnych sterowników płyty. Pierwsze włączenie.
>
> Zaglądam do BIOSu i włączam 'Q&Q'. Witarak zwalnia, chodzi wyraźnie
> inaczej - trzepie skrzydłami cicho jak nocna cma - a ja sie ciesze.

Sprawdzałeś może na czym polega działanie Q&Q? Może włączyłeś jakiś
zbiór funkcji, między innymi regulację pracy wentylatora??
Q&Q to bardzo dobra funkcja (szczególnie w laptopach) i polega raczej
na zmianie taktowania procesora a nie spowolnienie obrotów
wiatraka; w moim laptopie procesor 1900MHz zostaje przełączony na 800Hz
(to minimalna wartość, jaką można osiągnąć).

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,