Jak uruchomić serwer wydruku na routerze D-Link

Autor: Amahl <amahl_at_wp.pl>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 10:25:52 MET

witam,

kupiłem router D-Link DI-524UP z funkcją podłączenia drukarki przez USB.
Drukarka jest widoczna po podłączeniu do routera, ale nie wiem jak
zainstalować drukarkę, żeby była widoczna w sieci - kompy na Win XP.
Pomożecie??? Juz nie mam pomysłu. Trzeba jakiś program serwera zainstalować
czy co? Instrukcja jest po angielsku i na temat drukarki jest tylko jedno
zdanie - że w sofcie obsługi routera jest widoczny status drukarki,. I to
wszystki.

Amahl