Re: laptopik za $300 ;)

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 21 Jan 2008 - 11:35:39 MET

> Jakoś nie mam zaufania do dokonywania transakcji na ebayu, tzn. z
> przesyłkami międzynarodowymi. ;)
??? Nie doczytales albo sie nie odnosisz?
Mozesz kupic albo u pulstera albo w trisoft oba miejsca jak najbardziej ok.
Porownanie z allegro bylo na temat poziomu skomplikowania czynnosci.
www.pulster.de (maja nawet openmoko :) )
www.trisoft.de

> Chociaż przyznam - prawdziwe perełki się tam widzi w dużych ilościach,
> choć u nas na Allegro trafiają się ze dwa razy w roku (albo wcale) i
> osiągają zawrotne ceny: wspomniane Zaurusy, Abacus Fossil (takie fajne
> PDA z PalmOSem w formie zegarka :P), NEC MP900 itp. :)
A na ebayu mozna kupic z wiekszym ryzykiem ale czasem calkiem ciekawe i tanie
zabawki....

> A ja mogę łatwo. Mamy tak jakby dwuczęściową obudowę połączoną
> teleskopowymi, rozsuwanymi prowadnicami. W większej części mamy rolkę,
> na którą nawija się sprężysty, elastyczny papier elektroniczny.
> Rozsunięcie obudowy powoduje rozwinięcie rolki i rozpięcie papieru
> między prowadnicami. :)
No i teraz pacaj w ten elektroniczny papier pomiedzy tymi teleskopami.
Brak sztywnosci. No ale mozna nadmuchiwac poduszki...
Chyba to opatentuje:)

BTW. Bede wsadzal na zauropoda pdax i bedzie nowy arcik:)

--
Lukasz Sczygiel