Re: laptopik za $300 ;)

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 16:43:58 MET

ptoki@poczta.onet.pl pisze:

> Jakie kombinowanie?
> Starczy ze twoj bank robi przelewy do niemca.
> Kupuje sie tak jak na allegro.

Jakoś nie mam zaufania do dokonywania transakcji na ebayu, tzn. z
przesyłkami międzynarodowymi. ;)
Chociaż przyznam - prawdziwe perełki się tam widzi w dużych ilościach,
choć u nas na Allegro trafiają się ze dwa razy w roku (albo wcale) i
osiągają zawrotne ceny: wspomniane Zaurusy, Abacus Fossil (takie fajne
PDA z PalmOSem w formie zegarka :P), NEC MP900 itp. :)

> Tyle ze drogo.

No i tu jest pies pogrzebany...
Jornadę można dostać taniej, a jlime się rozwija. :)

> Nie moge sobie wyobraziec tego.

A ja mogę łatwo. Mamy tak jakby dwuczęściową obudowę połączoną
teleskopowymi, rozsuwanymi prowadnicami. W większej części mamy rolkę,
na którą nawija się sprężysty, elastyczny papier elektroniczny.
Rozsunięcie obudowy powoduje rozwinięcie rolki i rozpięcie papieru
między prowadnicami. :)

> O ile rozwiniety i polozony na stole pda dzialal by ok o tyle niesiony w rekach
> albo bedzie mial wiotki ekran albo wygiety albo usztywniony.
> Hmmm a gdyby go nadmuchiwac?
> Da sie zrobic.... :)

A niech będzie lekko wiotki, byle wytrzymały, aby dało się go w miarę
sztywno rozpiąć. :) Poza tym sam ekran może się rozwijać, ale można
przecież jeszcze wykonać jakąś teleskopową konstrukcję, która będzie się
pod nim rozkładała podczas rozsuwania i działała jako usztywnienie.
Wszystko się da zrobić. :)