Re: macbook air

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 23:19:39 MET

** Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM@nospamwiedzmin.org> wrote:

> Krzyczysz tak glosno o technice a tak na prawde to zero konkretow i przekazu.
> Archaiczny ethernet? Nie kompromituj sie. Wszystkie potezne sieci w budynkach
> sa budowane w oparciu o ten przestarzaly ethernet i beda budowane jeszcze
> dlugo.

"Sieci w budynkach" to zapewne masz na myśli serwerownie czy biurowce. Może
tak, ale budowane są w oparciu raczej nie o archaiczny Ethernet tylko (obecnie,
chociaż miedziany wypiera) o światłowody, a sam ethernet to doprowadza sieć do
gniazdek przy biurkach i niewiele więcej.

Maki to są komputery osobiste, działają w innych miejscach niż szafa
krosownicza/serwerownia, bardziej w domciu gdzie sorry nie kładzie się
ethernetu skoro można kupić jedno urządzenie i nie kuć ścian na kable, działa w
kawiarence gdzie sorry nie widziałem przy każdym stoliku kabla ethernetowego,
działa w poczekalni na lotnisku gdzie sorry również nie uświadczyłem kabla
ethernetowego etc.

> To co pokazujesz to gadzety za ktore sie placi i niekoniecznie sa uzyteczne.

Oczywiście, że gadżet, oczywiście, że się płaci, a czy użyteczne czy nie to
zależy od Ciebie wyłącznie. W tej całej dyskusji jakoś zupełnie pominięto to,
że Intel w tym modelu laptopa zrobił premierę malutkich Core Duo, oczywiście to
zupełnie nieistotne.