Re: macbook air

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 21 Jan 2008 - 17:05:15 MET

Konrad Kosmowski pisze:

> Oczywiście, że gadżet, oczywiście, że się płaci, a czy użyteczne czy nie to
> zależy od Ciebie wyłącznie. W tej całej dyskusji jakoś zupełnie pominięto to,
> że Intel w tym modelu laptopa zrobił premierę malutkich Core Duo, oczywiście to
> zupełnie nieistotne.

Koledzy najwyraźniej nie widzieli jeszcze filmu z prezentacji, na której
Steve pokazuje jak mała jest płyta głowna tej maszynki. Ja mimowolnie
otwarłem usta ze zdziwienia i po cichu mam nadzieję, że jeśli plotki o
wskrzeszeniu Newtona są prawdziwe, to zostanie zrobiony właśnie na
takiej architekturze (coś a'la UMPC), a nie będzie jedynie powiększonym
iPhonem. ;)